English versionDeutsch version
Polska 	zwolnienieMagyar változat
??????? ??????Versión en espa?ol
Rally-Mania.cz

/ Zpět na přehled článků

Víkendový průlet

Zařazeno : Průlet

Karel Lacina, 19.09.2011 23:26
Tisknout článek
Kategorie : Ostatní; zobrazeno : 10297x


Tradiční a obsáhlý víkendový průlet národních šampionátů a nižších soutěží připravil Karel Lacina.
Víkendový průlet
Víkendový průlet
Národní šampionáty

ITÁLIE

RALLY INTERNAZIONALE SAN MARTINO DI CASTROZZA E PRIMIERO 2011
Celkem 48 posádek se v pátečním podvečeru postavilo v San Martinu de Castrozza na start necelé 2 km dlouhé superspeciálky, která zahájila závěrečnou soutěž italského mistrovství. Nejlepší čas zde zajel Scandola s Fiestou před Rossettim a Pericem a do úvodní etapy startoval jako první. Scandola byl nejrychlejší i na zahajovacím testu a s malým náskokem vedl před Paolem Andreuccim, který postupně zrychloval a po desetinách ukrajoval ze své ztráty až po RZ5 šel už do vedení a na Scandolu začal tlačit i Rossetti a když měla posádka s Fiestou na RZ6 velké problémy a dost ztratila byl Rossetti druhý před opět výborně jedoucím Pisim na Peugeotu 207 S2000. Kalich hořkosti musel vypít až do dna Scandola na posledním pátečním testu, kde musel nadějně rozjetou soutěž vzdát a kvůli závadě motoru odstoupit. Zahajovací den tak ukončil na čele Andreucci o 9, 2 s před Rossettim, když třetí Pisi už ztrácel skoro dvě minuty. Znovu o sobě dávala výrazně vědět dvojice mladíků s Citroeny DS3, kde Crugnola držel celkové páté místo a Campedelli byl hned za ním. Skupinu N vedl Pascale s EVO X, který bojoval s Andreou Dallavillou se stejným vozem a mezi ně se míchal i Mezzogori s Meganem RS.

V sobotním ránu vlétl jako blesk do soutěže Rossetti a sérií tří vítězných testů se přiblížil Andreuccimu na rozdíl 4, 4 s. Bojovalo se také o třetí místo, kde Pisi dělal chyby a na 2 s se k němu dotáhl Cunico s další 207. Až na 17 místo spadl po defektu Crugnola a Campedelli měl otevřenou cestu k vítězství mezi F2. Poslední dva testy byly oslavnou jízdou Andreucciho, který oba dva vyhrál a to mu stačilo aby o 4, 7 s porazil Rossettiho. Ve skupině N a Dallavilla dělal co mohl na Pascaleho se dotáhnou nedokázal a ten mohl slavit. Svoji zvláštní soutěž zde jeli i historici a domácím posádkám vypálil rybník němec Stoschek, který se svým Porsche 911 RS dokázal zvítězit a nechat za sebou o 16, 7 s Zanona se stejným vozem a Fontanu s Kadettem, který ztratil 22, 4 s.

1. Andreucci / Andreussi PEUGEOT 207 S2000 1: 54: 12, 9
2. Rossetti / Chiarcossi FIAT ABARTH GRANDE PUNTO S2000 + 4, 7
3. Cunico / Pollet PEUGEOT 207 S2000 + 02: 56, 8
4. Pisi / Florean PEUGEOT 207 S2000 + 02: 59, 2
5. Perico / Carrara PEUGEOT 207 S2000 + 03: 49, 3
6. Campedelli / Fappani CITROEN DS3 R3T + 04: 51, 9
7. Taddei / Gaspari PEUGEOT 207 S2000 + 05: 47, 4
8. Bresolin / Zortea PEUGEOT 207 S2000 + 05: 49, 3
9. Carella / Riolfo RENAULT CLIO R3 +05: 50, 7
10. Ferrarotti / Fenoli RENAULT CLIO R3 + 06: 08, 9

Mistrovský titul získal již s předstihem Andreucci s celkovým počtem 193 bodů před Rossettim se 106 a Cunicem s 78 body, když stejně nasbíral i Perico, ale o jeho čtvrtém místě rozhodlo lepší umístění Cunica. Mezi F2 byl nejlepší Campedelli před Nucitou, mezi produkčními vozy Gabio Gianfico se 130 body před Mauriziem Angrisanim s 93 body. Nejlepším juniorem se o jeden bod stal Campedelli znovu před Nucitou a Signorem, který už měl větší ztrátu.

Víkendový průlet
Víkendový průlet

FRANCIE
RALLYE NATIONAL LLORET TERRES DE CATALUNYA 2011
Na této nové soutěži se sešli zájemci o body do francouzského šotolinového šampionátu, který přijelo bojovat s těžkou tratí 68 aby absolvovali 151, 7 km rozdělených ve dvou dnech do 14 RZ. Ve startovní listině bylo 9 vozů WRC z nichž byli nejvíce favorizovaní Paul Chieusse s 307 a Laurent Carbonaro s Focusem, se staršími Octaviemi se představili belgický veterán Bernard Munster a Alain Deveza. O vítězství přijel bojovat i Simon Jean Joseph s 207 S2000 a hodně se čekalo i od Juliena Maurina s Fiestou S2000.

Vozy S2000 od úvodního testu udávaly tempo v čele s Jean Josephem, kteří spolu s Maurinem obsadili první dvě místa, když nejlepším wrcéčkem byl v úvodu Carbonaro na 6 místě. V dalším průběhu Jean Joseph ukázal názorně svoji převahu a byl nejrychlejší ve všech testech díky čemuž přijel do cíle první etapy s luxusním náskokem 1min 44 s na Maurina. Na třetí místo se vyhoupl po spolehlivém celodenním výkonu Emmanuel Gascou s druhou 207 S2000. Že belgické Octavie ani jezdci zdaleka nepatří do starého železa potvrzoval skvěle jedoucí Bernard Munster na páté příčce za nímž už byl s DS3 jedoucí mladý Holanďan Kevin Abbring. Dobře si vedl i Deveza s druhou Octavií na osmém místě za dvojicí Guignard a Riviere na Lancerech skupiny N4. Pole prošlo výraznou selekcí když už nepokračovali Chieusse ani Carbonaro.

V rámci Super rally se vrátil v neděli do závodu Chieusse a i když zajížděl časy na hranici první pětky jeho ztráta byla obrovská a po úvodní sekci byl až 45. Na čele s přehledem kontroloval situaci Jean Joseph, druhý Maurin však v pohodě být nemohl, když se na něho dotáhl Gascou a musel zrychlit z čehož byl hned nejrychlejší čas na poslední zkoušce první série. Munster neodolal útokům svých soupeřů a na čtvrté místo před něho postoupil skvěle jedoucí Abbring a na páté Guignard, v soutěži už nepokračoval Deveza. V závěrečné sekci se odehrál krásný souboj o pořadí v první pětce, který se však netýkal Jean Josepha, jenž si v klidu dojel pro zasloužený triumf. Maurin nakonec útokům Gascoua neodolal a na předposledním testu mu podlehl a jakékoliv myšlenky na kontra mu vzal defekt na poslední RZ kdy dojel hluboko v poli s velkou ztrátou. Také zkušený Munster se dokázal dostat před mladého Abbringa a skončil čtvrtý. Smůlu měl Guignard, který převážnou část soutěže vedl skupinu N, ale v závěru musel vzdát a vítězství připadlo Nicolasu Rivieremu.

1. Jean Joseph / Boyere PEUGEOT 207 S2000 02: 01: 36, 1
2. Gascou / Chapus PEUGEOT 207 S2000 + 01: 35, 5
3. Maurin / Ural FORD FIESTA S2000 + 02: 51, 7
4. Munster / Gitseis ŠKODA OCTAVIA WRC + 05: 10, 4
5. Abbring / Vanneste CITROEN DS3 R3T + 05: 29, 7
6. Riviere / Domenech MITSUBISHI LANCER EVO IX + 08: 35, 0
7. Doveri / Gastinel MITSUBISHI LANCER EVO IX + 13: 22, 8
8. Lapouille / Devienne CITROEN SAXO T4 + 13: 23, 8
9. Gaidoz / Nollet SUBARU IMPREZA STI + 13: 36, 1
10. Beauprez / Soenens SUBARU IMPREZA WRC + 13: 39, 9

Víkendový průlet
Víkendový průlet

PORTUGALSKO
RALLYE CENTRE DU PORTUGAL 2011
Po dlouhé pauze se závodilo o mistrovské body i v Portugalsku. V Marinha Grande se opět potvrdila krize portugalského rallysportu, když přes startovní rampu přejelo pouhých 19 posádek v čele s Bernardem Sousou na Fiestě S2000. Od prvního testu se v čele usadil Pedro Peres, který se přetahoval o vítězné časy s Ricardem Mourou, což však skončilo na RZ4, kde Pers musel odstoupit a Moura rázem vedl s nadějným náskokem 27, 7 s před Meirelesem, který jel absolutně vyrovnaný závod s Vitorem Lopesem na třetí pozici. V dalším průběhu se vzchopil Souza a stejně jako Lopez vyhrál po dvou testech a začal se posunovat pořadím vzhůru kde byl už třetí právě za Lopesem a stále v pohodě vedoucím Mourou. Do cíle už se pořadí nijak zásadně nezměnilo, poslední klasický test vyhrál Moura a pečetil své zasloužené vítězství. Konec obstaraly dva průjezdy diváckou superspeciálkou, kde byl vždy nejrychlejší Sousa což, ale už nemohlo nic změnit.

1. Moura / Costa MITSUBISHI LANCER EVO IX 1: 03: 54, 5
2. Lopes / Magalhaes SUBARU IMPREZA WRX STI + 24, 5
3. Sousa / Babo FORD FIESTA S2000 + 01: 33, 8
4. Silva / Janela RENAULT CLIO R3 MAXI + 01: 45, 1
5. Nogueira / Oliveira CITROEN DS3 R3T + 01: 59, 4
6. Meireles / Castro MITSUBISHI LANCER EVO X + 02: 05, 1
7. Pascoal / Ramalho MITSUBISHI LANCER EVO X + 04: 05, 7
8. Marques / Marques CITROEN C2 R2 MAX + 04: 49, 8
9. Oliveira / Rodrigues CITROEN C2 R2 MAX + 05: 01, 2
10. Barbosa / Raimundo MITSUBISHI LANCER EVO IX + 05: 24, 9

Víkendový průlet
Víkendový průlet

ŠPANĚLSKO
RALI DE GALICIA HISTORICO CAMINO DE SANTIAGO 2011
Na území Galicie odjeli svoji soutěž posádky bojující ve španělském šampionátu historiků. 42 posádek zahájilo páteční večerní superspeciálkou, kde byl dvakrát nejrychlejší Jesus Ferreiro s Porsche Carrera a zajistil si první startovní pozici do sobotního dne. Zde pokračoval ve svém vítězném tažení a po čtyřech vyhraných testech byl po dopolední části v čele s 32, 8 s náskokem před Jorge Gonzalezem na Escortu Mk II, který zajel čtyřikrát druhý čas. Juan Jose Sanchez s dalším Escortem na vedoucí duo neměl a na třetím místě zaostával už téměř o minutu. Ferreiro kraloval i po zbytek soutěže, když vyhrál dalších pět testů a na závěrečné superspeciálce už jel exhibičním stylem a vítězný čas nechal Antoniovi Sainzovi s další 911, který tak jistil třetí místo za druhým Sanchezem, kterým hlavní soupeř Jorge Gonzalez ubyl po odstoupení kvůli technické závadě.

1. Ferreiro / Segade PORSCHE CARRERA RS 3 0 57: 58, 4
2. Sanchez / Miranda FORD ESCORT RS 2000 MK II + 01: 51, 0
3. Sainz / Martinez PORSCHE 911 CARRERA RS + 02: 07, 4
4. Lopez / Rodriguez FORD ESCORT RS 2000 MK II + 02: 28, 1
5. Palou / Ibanez FORD ESCORT RS MK II + 04: 18, 9
6. Pascal / Maryline FORD ESCORT RS + 06: 16, 7
7. Zorrilla / Vidal OPEL ASCONA 200 + 06: 39, 3
8. Serratosa / Selva TVR GRIFFITH 200 + 06: 43, 7
9. Cobo / Calvo FORD ESCORT RS 2000 MK II + 07: 05, 8
10. Pineiro / Alvarez BMW 2002 TI + 07: 23, 3

Víkendový průlet
Víkendový průlet

DÁNSKO
EXPO PARTNER ARMINOX RALLY 2011
Ve Viborgu se závodilo v rámci dánského šampionátu a prim zde hrály speciály S2000. Hlavními aktéry soutěže se stali Christian K Jensen a Brian Madsen na 207 S2000, kteří se střídali ve vyhrávání rychlostních testů a nikomu jinému nedali šanci, když v pouze v úvodu se jich dokázal držet Ib Kragh s další 207, ale ten nebyl schopen nasazené tempo akceptovat a dostal se před něho i Max Christensen s produkční Imprezou. Z čelní dvojice byl rychlejší Jensen, který přece jenom dokázal svého soupeře porazit větším rozdílem než on jeho a byl na čele o 16, 6 s. V nepřesvědčivých výkonech pokračoval Esben Hegelund také s 207 S2000, ten byl s velkou ztrátou šestý za Steenem Andersenem na starší EVO VII. S jedním z nejstarších exemplářů Fiatu Punto S2000 jel na hranici možností vozu Klaus Hammer na osmé pozici. Do první desítky se překvapivě vešel nejrychlejší mezi F2 Benny Pedersen s Peugeotem 106, který tentokrát porážel favorizovaného Kennetha Madsena se Swiftem Maxi.

V závěrečné části kontroloval Jensen první pozici a závodilo se až na dalších místech, kde chytil druhou mízu Kragh. Ten dokonce jeden test vyhrál a blížil se k Madsenovi, kterému se naopak přestalo dařit a kupil chybu za chybou a to ho stálo druhé místo, když na předposledním testu šel Kragh před něho. Skupinu N po zásluze vyhrál Christensen, F2 Pedersen.

1. Jensen / Petersen PEUGEOT 207 S2000 1: 10: 17, 4
2. Kragh / Petersen PEUGEOT 207 S2000 + 19, 0
3. Madsen / Posorski PEUGEOT 207 S2000 + 23, 5
4. Christensen / Frederiksen SUBARU IMPREZA WRX STI + 56, 7
5. Andersen / Louring MITSUBISHI LANCER EVO VII + 57, 5
6. Hegelund / Isaksen PEUGEOT 207 S2000 + 02: 02, 0
7. Pedersen / Kammergaard PEUGEOT 106 + 03: 29, 8
8. Hansen / Hansen PEUGEOT 206 S1600 + 04: 02, 0
9. Hammer / Thomsen FIAT ABARTH GRANDE PUNTO S2000 + 04: 09, 0
10. Rygaard / Skolt HONDA CIVIC TYPE R3 + 04: 10, 3

Víkendový průlet
Víkendový průlet

NIZOZEMÍ
SCHUTTE INFORMATISERING HELLENDOORN RALLY 2011
Další hvězdy z mistrovství světa se představili o víkendu na národní soutěži, když se při pokračování nabitého holandského šampionátu představili divákům Peter van Merksteijn s Citroenem C4 WRC a Dennis Kuipers, který poprvé na holandských tratí předvedl Fiestu RS WRC. Nechyběli ani další tradiční účastníci s wrcéčky a Erik van Loon vyjel s Fabií S2000.

Šest testů páteční etapy přineslo strhující bitvu mezi van Merksteijnem a Kuipersem, ve které měl navrch ale se zanedbatelným náskokem šesti desetin Merksteijn. Dobře soutěž rozjel i Jeroen Swaanen s Imprezou WRC S14, jenž byl třetí a vedoucí duo měl na dosah před sebou. Naopak za ním čekal na svoji šanci ten Brinke s Focusem, který mu nedal ani na chvíli vydechnout. Pouze o páté místo bojoval René Kuipers s druhou S14, ale stále byl před ním Eric Bolhaar s Fabií WRC. Dobrý první den měl i Van Loon, který ho zakončil na deváté příčce.

I sobota se odehrála v režii Merksteijna a Kuiperse, jehož ztráta se poněkud zvětšila na 7, 1 s což ale nebylo před poslední trojicí testů neřešitelný problém. Svou pozici dokázal hájit i Swaanen a stále držel ten Brinkeho za svými zády, stejně jako pátý Bolhaar René Kuiperse a Huzinka. Bohužel spolehlivost chyběla Van Loonově Fabii a po technické závadě musel vzdát. Pěkný souboj se odehrával i ve skupině N kde zatím držel své soupeře za sebou Bob de Jong s EVO X, dvoukolkám kraloval zkušený Jan de Winkel s Cliem R3. Merksteijn pokračoval ve vítězném tažení i v závěrečných testech a zajel další tři nejlepší časy proti čemuž kontroval Kuipers dvěma a zdálo se o stupních vítězů rozhodnuto, jenomže na posledním testu měl Kuipers defekt hodně ztratil a propadl se až na 4 místo. Závěrečnou RZ si na svoje konto připsal ten Brinke a to mu a jistilo posun před Swaanena na druhou pozici. Cíl neviděli ani Bolhaar ani René Kuipers z čehož profitoval Bart de Jong s Lancerem WRC když se po velmi rychlém závěru probojoval až na 6 místo. Skupinu N vyhrál van Deijne, F2 de Winkel.

1. van Merksteijn / Poel CITROEN C4 WRC 1: 24: 47, 0
2. ten Brinke / Thierie FORD FOCUS WRC08 + 1: 15, 4
3. Swaanen / Buysmans SUBARU IMPREZA WRC S14 + 1: 30, 5
4. Kuipers / Miclotte FORD FIESTA RS WRC + 2: 14, 7
5. Huzink / Mombaerts SUBARU IMPREZA WRC S12 + 2: 56, 8
6. De Jong / Hillen MITSUBISHI LANCER WRC05 + 5: 05, 5
7. van Deijne / Gillis MITSUBISHI LANCER EVO X R4 + 8: 42, 0
8. van Kamperdijk / Rietveld MITSUBISHI LANCER EVO IX + 8: 48, 0
9. de Jong / Hagman MITSUBISHI LANCER EVO X + 8: 53, 4
10. van Lieshout / van Driel MITSUBISHI LANCER EVO X + 9: 24, 5

Víkendový průlet
Víkendový průlet

ESTONSKO
VILJANDI RALLI 2011
I na estonské šotolině se bojovalo o mistrovské body a při neúčasti Georga Grosse měli šanci tentokrát i další. Soutěž se jela jako dvoudenní a v pátek zavedla soutěžící na dva testy, které museli jet dvakrát, v sobotu absolvovali další tři testy znovu dvěma průjezdy. Pátek se vydařil Janisu Vorobjovsovi s EVO X, který byl nejrychlejší na třech testech když jednou ho porazil Raul Jeets s EVO IX a tato dvojice bylo po posledním průjezdu už za tmy na prvních dvou místech kde je dělilo 5, 8 s. Za nimi se držel mladý Kaspar Koitla s EVO IX, který se ale s třetím místem nehodlal spokojit a chystal na sobotu velký atak. Na konci první desítky na osmém místě byl Siim Plangi s Civicem Type R3, tradičně nejrychlejší 2WD, s nepatrným odstupem však měl blízko sebe vedoucího ve skupině E Ago Ahu s BMW M3.

Koitla svůj útok zahájil hned prvním sobotním testem a po čtyřech nejrychlejších časech se dostal do čela odkud mu odpadl jeden z hlavních soupeřů Vorobjovs, druhý Jeets už ztrácel přes půl minuty a byl jediným kdo mohl na poslední zkoušce Koitlu ohrozit. K tomu ale nedošlo a naopak Jeets po drobné kolizi ještě ztratil a Koitla si mohl dojet pro zasloužené vítězství.

1. Koitla / Ots MITSUBISHI LANCER EVO IX 52: 38, 9
2. Jeets / Toom MITSUBISHI LANCER EVO IX + 55, 9
3. Murakas / Rist MITSUBISHI LANCER EVO X + 01: 29, 4
4. Ojaperv / Kulgevee SUBARU IMPREZA WRX STI + 02: 23, 1
5. Kers / Vider MITSUBISHI LANCER EVO V + 02: 51, 0
6. Plangi / Sarapuu HONDA CIVIC TYPE R3 + 02: 56, 5
7. Mersjanov / Tsumak MITSUBISHI LANCER EVO IX + 04: 29, 4
8. Skljajev / Kornilov MITSUBISHI LANCER EVO IX + 04: 48, 3
9. Mironov / Heiskonen SUBARU IMPREZA WRX STI + 05: 06, 2
10. Sidorenko / Konovalenko MITSUBISHI LANCER EVO IX + 05: 09, 5

Víkendový průlet
Víkendový průlet

ŠVÉDSKO
EAST SWEDEN RALLY 2011
Jižní švédská rally zavedla účastníky místního šampionátu na šotolinové tratě v lesích okolo Skapadu. Zahajovalo a končilo se 1360 m dlouhou superspeciálkou Cloetta Center a mezi tím se posádky museli vypořádat s dalšími 8 RZ. Na startu nechyběl místní veterán Mats Jonsson se svým obstarožním, ale stále konkurenceschopným Escortem WRC a čekalo se jak si při svém dalším vystoupení povede mladík Pontus Tidemand s Fiestou S2000 Henninga Solberga, na startu bylo ještě sedm Focusů WRC a dvě škodovky, Octavie WRC Nilse Jensena a Fabia S2000 kterou pilotuje Per Arne Saav.

Tidemand soutěž zcela ovládl a kromě tří testů kde ho porazil Jonsson, Joge a Grahn s Focusem WRC byl nejrychlejší na všech zbývajících a od začátku soutěže až do konce nepustil na čelo nikoho jiného a opět potvrdil svůj talent a přiblížil se ke švédskému titulu. Nezničitelný Mats Jonsson opět spolehlivě dovedl Escorta do cíle a bylo z toho druhé místo, vynikající výkon podal Saav, ten po opatrnějším úvodu, kdy začínal až ze druhé desítky postupně zrychloval a postupoval pořadím na konečné třetí místo. Za ním už následovala skupina produkčních vozů, které spolu svedli také nádhernou bitvu se šťastným koncem pro Patrika Johanssona s EVO IX, který dokázal odrazit útoky Jocke Nymana a Jimmyho Joge s EVO X. Na výborném 12 místě celkově skončil Leif Peterson s Toyotou Corollou jako nejlepší F2. Velmi slabý výkon podal Nils Jensen, který dovedl mladoboleslavské wrcéčko hluboko v poli na 44 místě.

1.Tidemand / Axelsson FORD FIESTA S2000 59: 11, 5
2. Jonsson / Johansson FORD ESCORT WRC + 23, 0
3. Saav / Fredriksson ŠKODA FABIA S2000 + 46, 5
4. Johansson / Johansson MITSUBISHI LANCER EVO IX + 01: 07, 6
5. Nyman / Holmstrand MITSUBISHI LANCER EVO X + 01: 14, 1
6. Joge / Stigh MITSUBISHI LANCER EVO X + 01: 21, 1
7. Weng / Ohlson MITSUBISHI LANCER EVO X + 01: 32, 2
8. Ohlsson / Lonnmark MITSUBISHI LANCER EVO X + 02: 02, 8
9. Grahn / Nilsson FORD FOCUS WRC + 02: 24, 1
10. Jacobsson / Hammarsten FORD FOCUS WRC + 02: 26, 4

Víkendový průlet
Víkendový průlet

LIBANON
RALLY OF LEBANON 2011
Jediná asfaltová soutěž šampionátu Middle East se tradičně koná na libanonské půdě za bohaté účasti domácích posádek z nichž především Roger Feghali patří vždy mezi adepty na prvenství, které tu už několikrát získal, letos startoval s Lancerem EVO X. Na nejvyšší stupínek pomýšlel ale i Naser Al Attiyah s Fiestou S2000. Fabii týmu Fazza vodil Rasid El Ketbi.

Úvodní test vyhrál Feghali, ale Al Attiyah okamžitě zaútočil a vedení strhl na svoji stranu ale kontroval i Feghali vyhraným testem a tak po prvním dnu byli mezi těmito dvěma soky jen 8, 4 s. Třetí byl Abdo Feghali s EVO IX s 30 s odstupem. Ztráty dalších posádek už přerůstaly dvě minuty a o vítězi se mělo rozhodnout mezi touto vedoucí trojicí. Al Ketbi nepředváděl s Fabií žádné zázraky a jel až devátý.

V úvodu druhého dne nabral Al Attiyah hned velkou ztrátu která ho srazila na třetí pozici, ale okamžitě zahájil velkou stíhací jízdu, dva testy vyhrál a na konci druhé etapy už byl jen 3, 6 s za druhým Abdo Feghalim, když na vedoucího Rogera mu chybělo 48 s, což zajišťovalo napínavý třetí den závodu. O jedno místo si polepšil Al Ketbi nyní osmý těsně za Abdullahem Al Quassimim na další z řady EVO IX.

V úvodu závěrečného dne pokračoval Naser ve stíhací jízdě a díky dvěma vyhraným testům se přiblížil Feghalimu na 24 s. Ten však opět dokázal ještě zrychlit a opět zvýšil náskok na čele na 49, 1 s. Katarský jezdec však znovu důrazně odpověděl a další trojicí nejrychlejších časů se ještě pokusil zaútočit, ale Feghali odolal a obhájil své loňské prvenství. El Ketbi na lepší než šesté místo neměl a ani Al Qassimi nebyl se sedmou pozicí spokojen.

1. Feghali / Matar MITSUBISHI LANCER EVO X 2: 41: 52, 7
2. Al Attiyah / Bernacchini FORD FIESTA S2000 + 16, 8
3. Feghali / Haddad MITSUBISHI LANCER EVO IX + 04: 31, 6
4. Georgiou / Arena MITSUBISHI LANCER EVO X + 12: 41, 9
5. Feghali / Keyrouz MITSUBISHI LANCER EVO X + 16: 38, 7
6. El Ketbi / Al Kendi ŠKODA FABIA S2000 + 23: 34, 7
7. Al Qassimi / Lancaster MITSUBISHI LANCER EVO IX + 24: 14, 1
8. Khoury / Mouawad RENAULT CLIO R3 + 26: 47, 9
9. Hammadeh / Menhem RENAULT CLIO R3 + 29: 48, 5
10. Al Abiad / Akiki RENAULT CLIO RS + 30: 25, 6

Víkendový průlet
Víkendový průlet

FINSKO
KERAVA SM RALLI 2011
Po delší letní pauze pokračovalo i finské mistrovství. Na klasických šotolinových tratí se utkali posádky ve všech místních kategorií soupeřících o finský titul. Mezi juniory začal nejrychleji Matias Kauppinen, který však na čtvrtém testu odstoupil a uvolnil cestu za vítězstvím pro Teemu Asunmuu na BMW 325 i. Ve třídě SC6 pro vozy skupiny F zvítězil Markus Hellstrom s Volvem 240, který svedl tvrdou bitvu s Sami Korvolou na Astře při které se střídali v nejrychlejších časech a přetahovali se o vteřinky, když nakonec Korvolovi chybělo 3, 5. SC5 pro malé 1600 měla pouze tři startující, kteří také dojeli do cíle v čele se suverénně zvítězivším Mikou Heinonenem s Nissanem Micra. Nejslabší SC4 měli v cíli také jen tři posádky, když nejrychlejší byl Tomi Leivo s Polem následovaný dvěmi škodovkami, druhým Kari Koskelainenem s Felicií a třetím Pekkou Vuoriem s Fabií. Nejsilnější čtyřkolky skupiny A v SC3 byly tentokrát ochuzeny o účast letos bezkonkurenčního Hulkkonena s Escortem WRC a vítězství bral Tomi Vihavainen s Lancerem EVO IX když vyhrál čtyři testy a druhého Reijo Laurena se starší EVO 6.5 porazil o 11, 2 s. Druhou nejprestižnější skupinu SC2 pro dvoulitrové dvoukolky ovládly Hondy Civic. Zvítězil Ville Hautamaki, který ale musel až do posledního testu odrážet tvrdé útoky Jussi Vainionpaa, který zajížděl časy v těsném kontaktu ze svým soupeřem a nedal mu vydechnout, ale v cíli mu to nebylo nic platné když mu 2, 1 s chybělo. Několikanásobný mistr Finska této kategorie Kalle Pinomaki tentokrát ze svým Cliem R3 neuspěl podle představ a musel být rád za čtvrté místo. Ve hlavní kategorii SM1 začal nejlépe již jistý letošní mistr Juha Salo s EVO X, ale nad jeho síly tentokrát byl skvěle jedoucí Jarkko Nikara s EVO IX, který se před něho v závěrečných testech dostal a svoji šanci už nepustil. Ze třetího místa byl velmi zklamaný Joonas Lindroos s Imprezou. Zklamáním byl výkon Kari Hamalainena s Fiestou S2000, který skončil až devátý.

1. Nikara / Nikara MITSUBISHI LANCER EVO IX 54: 28, 6
2. Salo / Salminen MITSUBISHI LANCER EVO X + 16, 3
3. Lindroos / Kilpelainen SUBARU IMPREZA WRX STI + 41, 6
4. Vihavainen / Piira MITSUBISHI LANCER EVO X + 49, 3
5. Tahko / Soininen MITSUBISHI LANCER EVO X + 52, 9
6. Lehessaari / Hartikainen SUBARU IMPREZA WRX STI + 02: 25, 0
7. Hiltunen / Kalliolepo SUBARU IMPREZA WRX STI + 02: 43, 9
8. Therman /Perala MITSUBISHI LANCER EVO X +03: 13, 1
9. Hamalainen / Pietilainen FORD FIESTA S2000 + 03: 26, 8
10. Burger / Teiskonen SUBARU IMPREZA WRX STI + 04: 26, 4


Regionální soutěže
Víkendový průlet
Víkendový průlet

ITÁLIE
COPPA VALTELLINA 2011
Zony 2 a 3 měly společnou soutěž s centrem v Aprice. Tahákem určitě měl být souboj Andrey Perega s Mini S2000 s Lucou Tosinim na Fabii S2000 týmu Promo Sport. Začínalo se už v pátek v podvečer tříkilometrovou SS, která nejlépe sedla Peregovi před Tosinim. Perego pokračoval i druhý den v nejrychlejších časech a vyhrál tři první testy díky čemuž najel 28, 8 s na druhého Bussiho s 207, který se pral s Tosinim o druhé místo. I v odpolední části Perego kontroloval svoji vedoucí pozici a pozornost poutal souboj o druhé místo, který přece jenom ve svůj prospěch rozhodl Tosini. Vozy skupiny N se tentokrát neprosadily, když jako nejlepší z nich skončil na 14 místě Luca Soravia s Cliem RS, F2 vyhrál čtvrtý celkově Alan Pontiggia s Cliem R3.

1. Perego / Belfiore MINI JOHN COOPER WORKS S2000 53: 09, 3
2. Tosini / De Luis ŠKODA FABIA S2000 + 26, 7
3. Bussi / Formiatti PEUGEOT 207 S2000 + 36, 7
4. Pontiggia / Cussigh RENAULT CLIO R3 + 02: 22, 8
5. Roncoroni / Brusadelli RENAULT CLIO R3 +02: 23, 4
6. Bendotti / Pedretti RENAULT CLIO R3 + 02: 29, 3
7. Bracchi / Franzi FIAT PUNTO S1600 + 02: 55, 4
8. Varisto / Baruffi FIAT PUNTO S1600 + 03: 03, 0
9. Moretti / Oberti PEUGEOT 207 S2000 +03: 06, 5
10. Spagnolatti / Ghislini RENAULT CLIO R3 + 03: 36, 4

Zónu 2 zatím vede Grassano s Hondou Civic s 23, 5 body, druzí jsou Spataro a Caffoni s 15 body a stejné pořadí je i v zóně 3.

Víkendový průlet
Víkendový průlet

RALLY ALTO APENNINO BOLOGNESE 2011
I v okolí Marzabotta se jela regionální soutěž, která byla zahájena v sobotu dvěma průjezdy RZ Sassonero a pokračovala v neděli. Dle startovní listiny se dal očekávat souboj Leoniho s Puntem S2000 proti plejádě rychlých dvoukolek. Tyto prognózy se také vyplnily, když oba sobotní průjezdy vyhrál Brusori s Cliem S1600 a držel v šachu jak druhého Leoniho tak i dvě R3 Gaddiniho a Vagniniho.

Brusori vyhrál i dva úvodní nedělní testy a poté už pouze udržoval svůj náskok na čele, což mu ale nečinilo až tak velké problémy protože nebyl nikdo kdo by ho atakoval a druhý Vagnini i když dokázal také jeden test vyhrát byl v bezpečné vzdálenosti. Leoni sice dokázal zdolat Gaddiniho, ale objevil se mu jiný soupeř, který byl nad jeho síly Cacciari s dalším Cliem S1600. Historiky s více jak tříminutovým náskokem opanoval Bonafe s Porsche 911 RS.

1. Brusori / Musolesi RENAULT CLIO S1600 44: 59, 6
2. Vagnini / Ceci RENAULT CLIO R3 + 24, 7
3. Cacciari / Masotti RENAULT CLIO S1600 + 38, 4
4. Leoni / Girelli FIAT ABARTH GRANDE PUNTO S2000 + 50, 1
5. Gaddini / Innocenti RENAULT CLIO R3 + 58, 2
6. Paolini / Carrugi RENAULT CLIO R3 + 01: 23, 1
7. Salerno / Dragonetti MITSUBISHI LANCER EVO IX + 01: 46, 3
8. Costi / Ialungo RENAULT CLIO S1600 + 02: 11, 8
9. Cassarini / Menichetti RENAULT CLIO RS + 02: 13, 2
10. Santi / Sacchi SUBARU IMPREZA WRX STI

Víkendový průlet
Víkendový průlet

RALLY CITTA DI CAMAIORE 2011
Další z nočních soutěží patřila do zony 6 a zcela její průběh ovládl Lucchesi s Peugeotem 207 S2000, který z devíti RZ dokázal vyhrát sedm a do cíle si přivezl více jak půlminutový náskok na druhého Simonettiho s Cliem R3, který také svoji pozici bezpečně držel téměř po celou noc. I třetí v pořadí Pierucci s Cliem S1600 byl ušetřen jakýchkoliv nervů a bez zbytečného rizika si svůj post pohlídal. Skupinu N zcela hladce vyhrál Catelani s Lancerem EVO IX. Další z favoritů na celkové umístění Matteucci také s 207 S2000 musel na šestém testu odstoupit.

1. Lucchesi / Ghilardi PEUGEOT 207 S2000 1: 01: 48, 2
2. Simonetti / Celli RENAULT CLIO R3 + 37, 5
3. Pierucci / Moriconi RENAULT CLIO S1600 + 01: 19, 3
4. Catelani / Bertoneri MITSUBISHI LANCER EVO IX + 01: 40, 3
5. Colombini / Benassi RENAULT CLIO S1600 + 02: 11, 8
6. Vanni / Paoli RENAULT CLIO WILLIAMS + 02: 26, 2
7. Giannecchini/ Mazzanti RENAULT CLIO S1600 + 02: 40, 9
8. Federighi / Bertuccelli RENAULT CLIO R3 + 03: 22, 8
9. Duccini / Barsottelli FIAT PUNTO S1600 + 03: 25, 5
10. Mori / Cesaretti CITROEN C2 R2 + 04: 00, 2

V průběžném pořadí zony je na tom nejlépe Moricci se 40 body před Pierottim s 32 a Gianecchinim s 31, 5 body.

Víkendový průlet
Víkendový průlet

RALLY DELL OSSOLA 2011
Tato soutěž s centrem ve Vogogne se jela jako ronde due, když dva testy se jely dvakrát. V pestré startovní listině poutal největší pozornost Piero Longhi, který premiérově startoval s Mini WRC týmu Twister Corse, svůj první start za volantem C4 měl absolvovat Franco Uzzeni, ale ten nakonec neodstartoval.

Po prvních dvou průjezdech se na čele utvořila dvojice ve složení Longhi a Massio Canella s Xsarou, který zaostával o 3, 6 s. Pronásledovatele vedl Vanni Maran s Fabií WRC spolu s Tizianem Borsou s Focusem, kteří ztráceli 34 resp. 39 s. Longhi vyhrál i druhé průjezdy a nedal Canellovi šanci na žádný zvrat a dovezl Mini WRC k prvnímu vítězství na italských tratí. Maran udržel třetí místo a po delší době opět zviditelnil boleslavské wrcčko. Nejlepší F2 byl Daniele Nicolini s Cliem R3, skupinu N vyhrál po velkém boji Graziano Boetto s Lancerem EVO IX. Jediným historikem na startu byl Simone Lanfranchini s Porsche 924 Carrera, který také úspěšně dojel do cíle.

1. Longhi / Pirollo MINI JCW WRC 27: 54, 5
2. Canella / Gria CITROEN XSARA WRC + 21, 8
3. Maran / Maran ŠKODA FABIA WRC + 01: 08, 6
4. Giudici / Fatichi PEUGEOT 206 WRC + 01: 12, 1
5. Borsa / Berra FORD FOCUS WRC + 01: 25, 5
6. Boroli / Nibbio SUBARU IMPREZA 555 + 01: 28, 9
7. Pizzato / Cortese PEUGEOT 207 S2000 + 01: 41, 8
8. Pastore / Tarrano PEUGEOT 207 S2000 + 02: 01, 0
9. Miele / Beltrame BMW M3 + 02: 08, 9
10. Minesi / Zanni PEUGEOT 106 RALLY + 02: 27, 3

Víkendový průlet
Víkendový průlet

FRANCIE
RALLYE DU VOSGIEN 2011
Největší hvězdou a jasným favoritem číslo jedna na této soutěži v Saint Nabord byl tovární jezdec Citroenu Sebastien Ogier s DS3 WRC, který přijel potrénovat a předvést se domácím divákům. Konkurovat mu mělo především několik starších wrcéček první generace, ale o tom, že nová wrc jsou už mnohem dál podaly jasný důkaz hned úvodní testy, které Ogier s obrovskou převahou vyhrával a po třech odjetých RZ vedl už o propastných 3 min 42 s před Chambonem s Imprezou. Smůlu měl i další možný adept na příčky nejvyšší Dany Snobeck, kterého jeho C4 zradila hned na úvodním testu. Ogier přidal ještě čtyři další nejrychlejší časy a totálně deklasoval zbytek pole, když druhý Vautier s 206 WRC dostal skoro deset minut.

1. Ogier / Ingrassia CITROEN DS3 WRC 1: 25: 12, 2
2. Vauthier / Moreau PEUGEOT 206 WRC + 09: 58, 9
3. Pereira / Poussardin PEUGEOT 307 WRC + 10: 19, 5
4. Halter / Leidemer RENAULT CLIO R3 + 14: 31, 8
5. Edel / Grandjean RENAULT CLIO R3 + 14: 39, 2
6. Hunziker / Wahl SUBARU IMPREZA WRX STI N14 + 14: 43, 7
7. Alcaras / Petitnicolas MITSUBISHI LANCER EVO + 15: 00, 6
8. Viana / Galmiche CITROEN DS3 R3T + 15: 03, 4
9. Couturier / Valdenaire PEUGEOT 206 RC + 16: 00, 1
10. Fouteret / Chenet RENAULT CLIO SPORT + 16: 47, 5

Víkendový průlet
Víkendový průlet

RALLYE COEUR DE FRANCE 2011
Souboj Jeana Galpina s Imprezou WRC s Philippem Rageau na Meganu Maxi poutal největší pozornost diváků při úvodní etapě této regionální soutěže v oblasti Centre. Galpin využil potenciál svého vozu a první den zakončil s náskokem 18, 2 s. Tato dvojice se odpoutala od skupiny svých pronásledovatelů, kterou tvořili tři vozy naprosto rozdílných koncepcí, když třetí byl Roche s 207 S2000, čtvrtý Etienne Bouhot s C2 S1600 a pátý Anthony Cosson s Lancerem EVO VIII.

Ve druhé dnu už Galpin naprosto dominoval, vyhrál všechny testy a dojel si s 1 min 29 s náskokem pro vítězství. Rageau také svoji stříbrnou pozici bez nějakých nervů udržel, souboj o bronz zvládl Roche.

1.Galpin / Galpin SUBARU IMPREZA WRC 1: 14: 38, 7
2. Rageau / Rageau RENAULT MEGANE MAXI + 01: 29, 5
3. Roche / Bacle PEUGEOT 207 S2000 +01: 51, 7
4. Boisdron / Savigny RENAULT MEGANE + 01: 59, 3
5. Cosson / Dubois MITSUBISHI LANCER EVO VIII + 02: 01, 10
6. Bouhot / Le Morillon CITROEN C2 S1600 + 02: 22, 1
7. Lecki / Undreiner PEUGEOT 306 + 02: 38, 5
8. Bureau / Blateau CITROEN DS3 R3T + 02: 41, 6
9. Civade / Tarride FORD FOCUS WRC + 03: 11, 0
10. Sebire / Mordant CITROEN C2 + 04: 36, 4

Víkendový průlet
Víkendový průlet

RALLYE DU SURAN 2011
Velká bitva o vedoucí pozici se rozpoutala už na zahajovacím pátečním testu, kde jízda se světelnou rampou nejvíce sedla Pezzuttimu s EVO IX. Za ním byli seřazeni s malými rozestupy další soupeři a hned na prvním sobotním testu zaútočil jako první Nicolas Roux s Octavií WRC a převzal první post, kde se však dlouho neohřál protože následně ho vystřídal Brunero s Cliem R3 a Roux klesl těsně pod stupně vítězů. To ho však nabudilo k velkému náporu, vyhrál čtyři testy a pomalu zdolával soupeře za soupeřem až se objevil na čele, kde zůstal už až do cíle a odsunul Brunera na stříbrný post. Je to první Rouxovo vítězství za volantem modrostříbrné Octavie WRC.

1. Roux / Roux ŠKODA OCTAVIA WRC 1: 06: 30, 1
2. Pezzutti / Murcia MITSUBISHI LANCER EVO IX + 36, 7
3. Michaud / Chassard PEUGEOT 309 EVO + 53, 8
4. Brunero / Guichard RENAULT CLIO R3 + 01: 21, 9
5. Morel / Peyfort SUBARU IMPREZA + 02: 26, 5
6. Guillemaud / Martin PEUGEOT 206 RC + 03: 28, 6
7. Joly / Boson RENAULT CLIO WILLIAMS + 03: 29, 3
8. Ricol / Perico PEUGEOT 206 + 03: 34, 8
9. Gillet / Fournier MAZDA 323 + 03: 37, 6
10. Mollas / Rochy MITSUBISHI LANCER EVO IX + 03: 37, 7


RALLYE DE CORTE CORSE 2011
Také na Korsice se bojovalo o sekundy na soutěži, která se jela jako další díl místního lokálního mistrovství. Od prvního testu úvodního dne se na čele oddělili dvě posádky, které měli jasnou převahu a jeli si svůj vlastní závod. Mathieu Leandri s Imprezou WRC zpočátku těsně vedl, ale brzy zatáhl Albertini s 307 WRC a odsunul ho za sebe s mankem 7 s. První den zakončil na třetím místě Antonio Guglielmi s Cliem R3. Svým výkonem zklamal Jean Francois Marchi, který s 207 S2000 nestačil na několik Renaultů před sebou.

Albertini ovládl druhou etapu, vyhrál všechny testy a když musel na předposlední vložce odstoupit Leandri zmizel mu jediný vážnější soupeř a v klidu si mohl dojet pro vítězný věnec.

1. Albertini / Gaglio PEUGEOT 307 WRC
2. Guglielmi / Porcu RENAULT CLIO R3
3. Marchi / Fratti PEUGEOT 207 S2000
Víkendový průlet
Víkendový průlet


RALLYE HAUT LIGNON 2011
Tato soutěž v regionu Auvergne se zcela odehrála pod taktovkou Davida Salanona s Peugeotem 306 Maxi, který byl nejrychlejší ve všech osmi rychlostních zkouškách a s luxusním náskokem více jak minuty a půl s přehledem zvítězil. Druhý dojel také zcela přesvědčivě Didier Perrin, který se svým Porsche 996 GT3 vyhrál skupinu GT. A stejně tak třetí Alexandre Samuel nebyl nikým ohrožován a ke svému bronzovému umístění přidal prvenství ve skupině N. Za zmínku stojí i šesté místo Christopha Landona se starou Mantou a především 12 místo Aureliena Lafonta, který s malou Pandou Kit porazil celou řadu mnohem silnějších vozů.

1. Salanon / Fargier PEUGEOT 306 MAXI 54: 49, 1
2. Perrin / Suau PORSCHE 996 GT3 + 01: 34, 5
3. Samuel / Rousset RENAULT CLIO RAGNOTTI + 02: 09, 8
4. Clairet / Brun PEUGEOT 306 MAXI + 02: 31, 2
5. Berard / Berard RENAULT CLIO R3 + 02: 38, 7
6. Landon / Teyssier OPEL MANTA + 03: 43, 9
7. Brun / Montvignier RENAULT CLIO S1600 + 04: 03, 9
8. Combe / Fonlupt CITROEN SAXO + 04: 16, 0
9. Fraisse / Cervera RENAULT CLIO R3 + 04: 21, 1
10. Farlay / Bouchut RENAULT CLIO RAGNOTTI + 04: 24, 3

Víkendový průlet
Víkendový průlet

RALLYE DE BRETAGNE 2011
Bruno Longepe poutal největší pozornost na startu této regionální soutěže v Bretansku. Premiérově se posadil za volant Peugeotu 207 S2000 a měl být hlavním soupeřem Jezequela se stejným vozem, ale bohužel jeho premiéra netrvala dlouho, když po projetí cílem prvního testu tvrdě havaroval a musel vzdát. Jezequel šel podle očekávání do čela a dost na něho tlačil Lemonnier s 206 WRC a jeho snaha přinesla ovoce, když po 4 RZ šel do vedení a hned si vybudoval náskok 14, 7 s. Ten už do konce soutěže pouze zvyšoval a Jezequel se nezmohl na žádný protitah a musel se spokojit se stříbrem.

1. Lemonnier / Le Lann PEUGEOT 206 WRC 1: 01: 46, 6
2. Jezequel / Le Roy PEUGEOT 207 S2000 + 38, 7
3. Cordillot / Choucroun CITROEN SAXO KIT CAR + 01: 41, 9
4. Bourgeois / Lebaillif MITSUBISHI LANCER EVO VIII + 01: 43, 8
5. Gouret / Gouret PEUGEOT 206 RC + 02: 32, 4
6. Dutot / Ruel MITSUBISHI LANCER EVO IX + 02: 45, 1
7. Nombela / Lucon MITSUBISHI LANCER EVO IX + 03: 06, 6
8. Landron / Le Page MITSUBISHI LANCER EVO IX + 03: 49, 8
9. Chabrier / Trambouze BMW 318 COMPACT + 03: 57, 4
10. Humeau / Vattier HOMMELL BERLINETTE RS2 + 04: 57, 2


ŠPANĚLSKO
RALLYE FORD AUTOLIX TROFEO CIUDAD DE VALENCIA 2011
Na tratí v okolí Valencie se odehrál další podnik místního lokálního šampionátu. Při pohledu do startovní listiny jasně dominovaly značky Renault a Peugeot, které tvořily většinu pole, naopak největším favoritem byl ale Santiago Carnicer s Imprezou WRC.

Carnicer v soutěži bohužel dlouho nepůsobil a odstoupil hned na prvním testu pro technickou závadu. Toho využil Francisco Roig s BMW M3, který začal zajíždět nejrychlejší časy a usadil se na čele, kde však ani on nevydržel až do konce, protože jemu vystavila technika stopku na předposledním testu a na uvolněný trůn usedl Jose Edivar s Cliem Sport a tomu už nedělalo žádný problém udržet dostatečný náskok na druhého Maldonada a poměrně překvapivě zvítězil.

1. Edivar / Buades RENAULT CLIO SPORT 53: 35, 1
2. Maldonado / Cruz RENAULT MEGANE COUPE + 42, 2
3. Gomez / Font RENAULT CLIO SPORT + 01: 52, 2
4. Garrido / Sanchez PEUGEOT 205 T 16 + 02: 08, 0
5. Rodriguez / Pons RENAULT 5 GT TURBO + 02: 18, 5
6. Mota / Segura RENAULT CLIO SPORT + 02: 30, 8
7. Belmonte / Vidal RENAULT CLIO SPORT + 04: 12, 5
8. Bachero / Moreno SUBARU IMPREZA + 05: 13, 9
9. Madurga / Talavera RENAULT CLIO SPORT + 06: 25, 1
10. Robles / Lopez PEUGEOT 205 RALLYE + 09: 59, 6

Víkendový průlet
Víkendový průlet

POLSKO
RAJD WISLY 2011
Jastrzebije Zdroj byla centrem této polské druholigové soutěže, která měla 9 RZ. Bez problémů zvítězili Jaroslaw a Marcin Szeja s Hondou Civic Type R skupiny N3, kteří zpočátku museli bojovat se soupeři na áčkových Hondách, ale ti jim situaci usnadnili protože jak Mariusz Nowocien tak Grzegorz Musz museli odstoupit a Szeja měl cestu volnou. Druhý Slawomir Kurdys brzy poznal, že na něho nemá a spokojil se s udržováním druhého místa, což mu nečinilo nijak výrazně velké potíže protože za ním jedoucí Damian Tomala s C2 byl dost daleko. V kategorii hostů se prezentovali pouze dvě posádky z velkého mistrovství a s jasnou převahou si pro vítězství dojel Aleksander Zawada s Cliem R3.

1. Szeja / Szeja HONDA CIVIC TYPE R 52: 19, 1
2. Kurdys / Kasina HONDA CIVIC TYPE R + 27, 1
3. Tomala / Martynek CITROEN C2 + 46, 7
4. Ingram / Janik HONDA CIVIC TYPE R + 55, 1
5. Byskiniewicz / Wislawski FORD FIESTA + 01: 19, 8
6. Tomaszczyk / Wloch HONDA CIVIC VTI + 01: 31, 4
7. Wawrzyczek / Liebchen HONDA CIVIC VTI + 01: 42, 7
8. Kasperczyk / Syty CITROEN C2 + 01: 47, 7
9. Laczka / Milej HONDA CIVIC TYPE R + 02: 20, 4
10. Marciniak / Marciniak PEUGEOT + 02: 21, 2

Víkendový průlet
Víkendový průlet

FINSKO
IISALMI RALLI 2011
Tuto regionální soutěž v Iisalminu si na své konto připsal Aarni Mertanen se starším Lancerem EVO IV, který zajel na třech testech nejrychlejší čas a až na tom posledním, který už jel pouze na jistotu byl druhý za Kaiem Hyttinenem s Corollou GT, který skončil druhý i celkově. Převážnou část startovního pole tvořili jezdci s vozy skupiny F a do první pětky se vešli ještě Risto Fohr a Marko Virkkunen, kteří vybojovali těsný souboj s pátým Mauri Jauhiainenem na Lanceru.

1. Mertanen / Kukkonen MITSUBISHI LANCER EVO IV 15: 27, 9
2. Hyttinen / Leinonen TOYOTA COROLLA GT + 25, 6
3. Fohr / Hartikainen BMW M3 + 37, 9
4. Virkkunen / Vartiainen OPEL ASTRA GSI 16V + 38, 1
5. Jauhiainen / Lipponen MITSUBISHI LANCER EVO + 38, 4
6. Nousiainen / Liukkonen TOYOTA COROLLA FX GT + 01: 01, 7
7. Rautiainen / Harkonen TOYOTA COROLLA GT + 01: 05, 7
8. Solas / Solja OPEL ASTRA GSI 16V + 01: 07, 7
9. Sutinen / Repo BMW 325 I + 01: 22, 8
10. Himanen / Asikainen FORD ESCORT RS2000 + 01: 47, 3


NĚMECKO
RALLYE BAD SCHMIEDEBERG 2011
Tuto krátkou regionální soutěž o šesti testech vyhrál Dirk Richter s Fordem Escort Cosworth , když o svém vítězství rozhodl na prvních dvou testech kde si vyjel dostatečný náskok na svého jediného vážnějšího soupeře Raphaela Ramonata s Lancerem a poté už si mohl i jednou dovolit s ním prohrát a stabilní jízdou bez zbytečných chyb si na své konto připsal ještě další tří prvenství a v cíli měl 11, 3 s náskok na svého soka. To o třetí místo byla bitva zajímavější. Mathias Koch také s Lancerem jen o tři desetiny uhájil bronz před Heiko Scholzem na BMW 325i, když ještě pět dalších posádek mělo až do poslední zkoušky šanci na tento post.

1. Richter / Munkwitz FORD ESCORT COSWORTH 18: 18, 2
2. Ramonat / Schmidt MITSUBISHI LANCER EVO + 11, 3
3. Koch / Koch MITSUBISHI LANCER EVO + 53, 5
4. Scholz / Eichenauer BMW 325I + 53, 8
5. Milde / Mai MITSUBISHI LANCER EVO + 57, 0
6. Wiegand / Menz VW LUPO GTI + 01: 00, 2
7. Hubner / Schenk MITSUBISHI LANCER EVO + 01: 02, 8
8. Pusch / Riede HONDA CIVIC TYPE R + 01: 05, 3
9. Bach / Hosbach BMW M3 + 01: 09, 7
10. Kan / Platz MITSUBISHI LANCER EVO + 01: 24, 4


ADAC RALLYE KOHLE STAHL 2011
Mistrovství regionu Sársko bylo hlavním programem lokální soutěže, která se skládala ze šesti krátkých testů. Největší favorit Klaus Noller se svojí EVO VIII tentokrát neměl svůj den a skončil až třetí, když po úvodním nejrychlejším čase už na tento výkon nedokázal navázat a musel se sklonit před Matthiasem Weberem s EVO IX a především před Jorgem Schuhejem, jenž se starší EVO VII dokázal s těsným rozdílem 6, 3 s zvítězit.

1. Schuhej / Reith MITSUBISHI LANCER EVO VII 23: 20, 3
2. Weber / Weber MITSUBISHI LANCER EVO IX + 6, 3
3. Noller / Walz MITSUBISHI LANCER EVO VIII + 18, 5
4. Riebensahm / Stockmar MITSUBISHI LANCER EVO VIII + 34, 1
5. Lembke / Lembke SUBARU IMPREZA GT TURBO + 35, 1
6. Mysliwietz / Schumacher CITROEN C2 R2 MAX + 01: 06, 7
7. Gerst / Ziegler SUBARU IMPREZA + 01: 18, 4
8. Schlinck / Heller MITSUBISHI LANCER EVO VI + 01: 23, 4
9. Niegel / Schmidt BMW 318 IS + 01: 27, 5
10. Langenfeld / Pohl HONDA CIVIC TYPE R + 01: 28, 8


IRSKO
CLARE STAGES RALLY 2011
Druholigový asfaltový šampionát měl své pokračování na silnicích na západě Irska. Dvěma nejrychlejšími časy začal největší favorit Tim Mc Nulty s Imprezou WRC, ale další dva testy už vyhrál jeho největší konkurent Niall Maguire se starším exemplářem Imprezy WRC a po čtvrté RZ už byl s náskokem sedmi desetin ve vedení. Této dvojici s půlminutovým odstupem sekundoval Kevin Barrett s třetí Imprezou WRC. Mc Nulty ovšem okamžitě zatáhl a test číslo 5 si znovu připsal na své konto a to s velkým náskokem před Maguirem, který už nebyl schopen odpovědět a místo zbytečného rizika se soustředil na bezpečné dojetí na druhém místě. Třetí Kevin Barrett dal o sobě vědět vítězstvím na posledním testu čímž si pojistil svoji pozici před dvojicí posádek na Escortech MkII. Ve skupině N byl bezkonkurenční Sam Moffett s Lancerem EVO IX, mezi juniory Martin Casey s Hondou Civic a mezi historiky Denis Collins s Escortem.

1. Mc Nulty / Kiely SUBARU IMPREZA WRC S12B 1: 11: 38
2. Maguire / Goodman SUBARU IMPREZA WRC S11 + 53, 0
3. Barrett / Mullally SUBARU IMPREZA WRC S11 + 02: 27
4. Patterson / Mc Garrity FORD ESCORT MKII + 02: 49
5. Quinn / Mc Enery FORD ESCORT MKII + 03: 09
6. Moffett / O Reilly MITSUBISHI LANCER EVO IX + 03: 20
7. Kelly / Brennan FORD ESCORT MKII + 03: 37
8. O Halloran / Mc Enery OPEL MANTA 400 + 04: 22
9. Gallagher / Moore TOYOTA STARLET RWD + 04: 25
10. Maguire / Foley SUBARU IMPREZA STI N11 + 05: 11

/ Zpět na přehled článků

/Související články

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

19.09.2011 23:26

Článek Karel Lacina, Ostatní

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

13.09.2011 07:56

Seriál Karel Lacina, Ostatní

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

01.09.2011 15:59

Článek Karel Lacina, Ostatní

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

07.09.2011 07:00

Seriál Karel Lacina, Ostatní

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

17.05.2011 08:32

Článek Radek Vojtěchovský, WRC

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

06.06.2011 22:26

Článek Radek Vojtěchovský, Ostatní

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

14.06.2011 20:00

Článek Radek Vojtěchovský, Ostatní

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

20.06.2011 20:51

Článek Radek Vojtěchovský, Ostatní

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

19.07.2011 17:01

Článek Radek Vojtěchovský, Ostatní

Racing-Mania.cz

Víkendový průlet

26.07.2011 12:51

Článek Radek Vojtěchovský, Ostatní

Rychlé hledání
ČSOB Pojišťovna
Nejvýhodnější povinné ručení online. s 10% slevou
Srovnejto.cz - výhodné pojištění vozidel s možností porovnání
Nejlevnější povinné ručení online od největšího poskytovatele online pojištění v ČR - ePojisteni.cz.
Najděte si nejlevnější operativní leasing pro soukromé osoby snadno a rychle.
Kalkulačka povinného ručení - ušetřilo s námi 91 % řidičů, buďte mezi nimi i Vy.

/Sébastien Loeb o nehodě: Nesoustředil jsem se [+VIDEO]

/ Další video...